Serviceformulär Fyll i vad ditt ärende gäller så svarar vi dig så fort vi kan. Vad kan vi hjälpa till med? Välj... Pool Spabad Webbshop Fakturafrågor Vad gäller felet? Välj... Spåra leverans Frågor vid leverans Byggsupport Allmän fråga Reklamation Spåra leverans Frågor vid leverans Teknisk support Allmän fråga Reklamation Leveransfråga Produktfråga Allmän fråga Reklamation Är min betalning mottagen När får jag min faktura Min faktura stämmer inte Allmän fråga Modell Inköpsår Serienummer (var hittar man det?) För- och efternamn Efternamn E-postadress Beskrivning Bifoga bilder (Max 6 MB. Format: JPG, JPEG, PNG) (Rensa bilder) Jag har läst och godkänner Poolkungens integritetspolicy. I samband med din serviceanmälan godkänner du att vi använder dina uppgifter för att fullfölja avtalet gentemot dig. Skicka serviceanmälan Vanliga frågor Det står FLO i displayen på mitt Sundancebad, vad betyder det? Detta indikerar på att du har ett problem med flödet i ditt bad. Se manual för ditt spabad för mer information. Andra indikationer kan vara FL 1, Low Heater flow etc. Fick du svar på din fråga? JaNej - ta kontakt Det står ICE / COOL i min display, är det fel på badet? ”ICE” är ett skyddsläge. Samtliga pumpar i spa-badet startar och cirkulerar vattnet för att förhindra skador på spa-badet om värmaren inte fungerar. Detta är alltså inget onormalt vid uppstart och försvinner när temperaturen når upp till 16 grader. Fick du svar på din fråga? JaNej - ta kontakt Mitt spabad tappar värme, är detta normalt? Ja det är vanligt att badet tappar värme vid användning. Värmen stiger uppåt och när locket inte är på så är det vanligt att temperaturen sjunker ett par grader. Särskilt vid blåsigt väder. Fick du svar på din fråga? JaNej - ta kontakt Mitt bad värmer inte till vald temperatur Kontrollera ifall ditt bad är inställt på ett "ekonomi-läge" eller liknande inställning som kan låsa max-temperaturen. Vid fortsatta problem fyll i en serviceanmälan och skicka till oss. Länkar Kontakta kundservice Fick du svar på din fråga? JaNej - ta kontakt Har precis fyllt på vatten och nu kommer det inget ifrån Jetsen Detta beror oftast på en luftblockering. Det finns flera sätt att komma till rätta med detta problem: Alla jets är avstängbara, så se till att de är öppna och att Divertern står i mittenläge. Försök att med en vattenslang emot jetshålen att trycka in vatten och på det sättet få bubblan att släppa. Fungerar inte detta så pröva samma sak ner i hålet där filterna sitter. Lossa kopplingen för ingående vatten till berörd pump. Fick du svar på din fråga? JaNej - ta kontakt Hur gör jag en reklamation? En reklamation gör du enklast direkt här på vår hemsida. Så här hanterar vi ditt ärende: Så fort du fyllt i formuläret skickas ditt ärende till oss En av våra handläggare tilldelas ditt ärende och kontaktar dig via mail eller telefon. Vi tittar på skada/problem och ser över din garanti Om det behövs kontaktar vi lämplig tekniker Observera att väntetiden kan vara längre än vanligt under högsäsong eller extrodinära omständigheter. Länkar Kontakta kundservice Fick du svar på din fråga? JaNej - ta kontakt